Tips mot förkylning

Godmorgon , känner mig lite halvrostig såhär på morgonen.
Halsen är lite sådär faktiskt så jag har tagit mig en kur,
den består av tre Esberitox, en vitlökstablett och en kopp te.
När jag sedan cyklat hem till mig skall jag hälla i mig Echinaforce.
Det som gäller är helt enkelt att proppa i sig örter, det funkar.
Så fort du känner dig minsta krasslig eller förkyld skall du ta dom :)
Echinaforce är nått av det äckligaste du kan dricka men jag har ett knep,
jag håller för näsan och har ett glas med vatten i beredskap bredvid.
Annars så sov jag himla gott inatt och segade mig riktigt på morgonen.
har lite att pilla med här i lägenheten (om jag orkar dvs)
sedan tar jag min lilla cykeltur hem till vovven och kollar nått avsnitt av GG,
skall göra ett födelsedagskort efter beställning och ikväll är det kurs.
Äntligen, smyckeskurs med armband i läder mm. skall bli så himla roligt!
hoppas det ger mig en massa inspiration så jag sätter igång själv.
Har ju redan 4-5 skisser på armband jag vill göra så det blir nog ingen match.
Nästa vecka på tisdagen är det ytterligare en kurs, arm-halsband i kedja.
Kommer bli kanon, har med mig Johanna båda gångerna, kommer bli grymt!
Nu har jag samlat lite "fixarkraft" så jag tänkte sätta igång, hörs sen

Kommentarer
Du heter? S A N N A S . R U M

Väldigt fin profilbild du har!

Du är väldigt vacker :D

2009-11-09 @ 11:34:20
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0