Ansiktsbehandling + naglar

Känner mig inget vidare idag heller, varken bättre eller sämre.
Så kanske får bli en kureringsdag idag också?
Jag hade tänkt att ha en liten spadag, ta hand om mig själv lite :)
Naglarna behöver verkligen fixas, Det är nackdelen med nagellack
att har man väl applicerat ett måste man hålla efter naglarna.
Som sist tog jag ju ett blodrött lack, som lossnat på kanterna och sådär
så nu måste jag ju ha lite nagelvård så dom blir snygga igen, visst?
Jag tänkte även ge mig själv en härlig ansiktsbehandling, lyx!
Senare under dagen tänkte jag unna mig en fika med kanelbulle och te :)
Låter som en ganska bra måndag va? Bortsett från att jag är sjuk då ..
Vi hörs säkert sen, har lite andra grejer att pyssla med innan mitt spa ♥

Kommentarer
Du heter? Lisa ♥

Oj, vad härligt med en spa-dag! Pyssla om sig själv lite:)

2009-10-05 @ 21:18:22
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0