bearnaise

Oh jag hittade lite smått och gott, härligt. Vill sätta igång nu nu nu
Men alla pysselgrejer är hemma och jag måste ha tänger ..
Finns nog hos pappa, annars har jag hittat ett par mini som är rosa :)
Vi gick ju till den här butiken och runt en sväng, en himla lång tur
längre än vad man tror, kan uppskatta att vi gått 6km eller nått sånt.
Och redig som jag är åt jag en apelsin när vi kommit hem, bra va?
Det var bra tills jag fick syn på chipspåsen, haha. Inte okej, Lina.
Efter nån näve chips (åt inte hysteriskt mycket) så sköljde jag ner med cola
Är inte sånt så himla typiskt? Jag gillar inte ens chips så mycket
är mer en godisgris faktiskt :) Så jag köper aldrig chips men igår gjorde vi de
var ju tvugna att smaka den där nya sorten från olw med bearnaise, ganska goda
Nu skall vi äta lite lunch, jag tror jag fått tillbaka min inspiration i köket haha
har experimenterat och slängt ihop en tacos-pastagratäng nyss.
Får se om den ens går att äta? Ha det bra sålänge ♥

Kommentarer
Du heter? Mikael

den var GODAST! :D

2009-10-20 @ 10:48:22

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0