Bra där Lina

Perfekt start på dagen=Mjölken kokar över och fyller hela spisen!
Här är man en redig tjej och skall koka gröt och hur går det?
Jag tänkte att under tiden kilar jag på toa, ingen lång visit
utan den vanliga morgonsvängen. Kommer tillbaka till katastrof..
Mjölk över hela spisen, haha, det är lite typiskt mig.
Egentligen har jag inte tid att skriva, skall ju iväg till jobbet :)
Fick lite extra sovmorgon, skönt.
Skriver medans grötsen svalnar lite, den borde vara klar nu
So long, ha en bra dag ♥

Kommentarer
Du heter? Hanna

Nej för tusan, ingen halloween fest, hatar halloween :P hoppas du får kul :) jag vet inte vad jag ska hitta op faktiskt, men något blir det nog :D fälja varann via bloglovin? :)

2009-10-28 @ 11:18:19
URL: http://haneys.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0