det måste vara ett tecken?

Godmorgon :) är en duktig tjej och förbereder en riktigt brakfrukost
blir smarrigt värre! Micke skickade jag iväg till hemköp för mjölk hihi
Den räckte precis till gröten. Jag har hittat en ny favorit, den är så god
Grahamsgryn heter grynen man gör gröt av och gud vad gott
det är en blandning av mannagryn och havre? en grövre mannagrynsgröt ,typ.
Himla god är den iaf och den skall Micke få till frukost idag
och det goda brödet som lilla jag bakat alldeles själv (känner mig som en husmor)
Helt enkelt en redig frukost, med gröt och grejer haha.
Då orkar jag gå i stan som jag är så sjukt sugen på idag.
Jag drömde till och med att jag gick och provade kläder hej vilt!
Det måste ju vara nått slags tecken? Eller hur?
Får se vad som händer sen, om vi måste åka upp till Tjörn eller hur det blir.
Annars är jag sugen på att träffa johanna och marcus :)
Om inte annat måste jag träffa Johanna i veckan, punkt slut.
Nu skall jag fixa resten av frukosten och hoppas på en sväng i stan, ha en bra dag ♥

Kommentarer
Du heter? Johanna

Det är ett måste jaaa-a! : D

2009-10-10 @ 12:51:35
URL: http://johannamathilda.blogg.se/
Du heter? Malin

SV: Jag somnade med om, la mig hos min sambo och det var så varmt och skönt så jag somnade om till för en timme sedan ><

2009-10-10 @ 14:22:34
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Du heter? Lisa ♥

Guu vad det lät gott! Gillar mannagryn, måste prova!

2009-10-11 @ 01:41:03
URL: http://heartoflisa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0