ett lyckligt lik

Sitter nyduschad på golvet här i lägenheten och lyssnar på GC
Trodde aldrig detta skulle hända men nu händer det och jag njuter.
GC är ju några av favoriterna från högstadiet, lyssnade på dom jämt!
(Good charlotte för er som inte riktigt hänger med i svängarna)
Dom får en att tänka tillbaka på så många saker, herregud.
Jag blir ju helt lycklig här nere på golvet. Fråga mig inte varför jag är här?
Här nere alltså på golvet, medans Micke sitter i soffan?
Jag funderar inte så mycket på det, trivs här nere med musik omkring mig :)
Jag hjälpte ju Daniel och var modell för honom, jäklar jag var ett grymt lik
Jag sminkade mig blek i ansiktet, sotig runt ögonen och självklart strypmärken
det blev klockrent! Kändes lite knasigt dock att lägga sig i ett badkar
fullt sminkad och med kläder på, men har man blivit strypt så har man?
Nu får han fixa lite bilderna och sätta ett MVG på de arbetet så blir det bra.
Bilderna får jag sen om dom nu är så roliga att se på haha.
Påtal om bilder så skulle jag ju lägga upp bilder på mina fina bakverk
men alltså, jag sparar er den synen till en annan gång, trust me on this one
Dom blev inte sådär jätte bra, själva korten alltså, kan inte riktigt Ms kamera ..
Så vi tar det nästa gång, okej? Nu skall jag läsa lite bloggar ♥

Kommentarer
Du heter? ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

jag älskar att jobba på dagis..har du testat det?

2009-10-08 @ 21:33:08
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Du heter? Malin

SV: Ah vad kul! :D

Jag har precis sett på Inlåst på tv4 :)

2009-10-08 @ 22:02:19
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Du heter? maddie

Det tränar jag i Frölunda som ligger i Göteborg.

Roligt att bli fotad så :)

2009-10-09 @ 15:35:55
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0