Grym make-upkväll!

Hejsan hoppsan igen, eller skall man kanske skriva godkväll? :)
Har precis tryckt i mig en apelsin och en kopp te, gott
Tänkte att jag skulle bli friskt. Känns som att det aldrig släpper.
Har haft en kanonkväll och vill tacka Johanna å Annelie så himla mycket
Gästerna och modellerna som följer med gör jobbet så mycket roligare.
Jag skall bara få Johanna att sluta mesa sig, för vi vet att hon kan och vill
Det är ett ganska stort steg men shit, klarade jag det så gör hon det :)
Samtidigt vill man inte tjata heller, men jag tror verkligen på henne som min PP!
Jag tänkte kolla runt i lite bloggar sedan läsa teori. Nu jävlar!
Mikael skall väl ringa och säga godnatt om han är söt, haha.
Annars händer det inte så mycket mer idag, tänkte fortsatt på min spann/hink
men börjar jag pyssla nu så slutar jag väl inte förrän inatt.
Det är inte okej för teorin, så jag hänger här tills jag samlat kraft för att läsa.
Hoppas ni har en bra måndagskväll, min har varit kanon ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0