HEMMAFRU PÅ HÖGNIVÅ

Idag leker jag hemmafru, på hög nivå vill jag lova, håll i er nu
jag har en limpa i ugnen som kommer bli helt sjukt god!
Efter den skall jag baka mer bröd, snabba frukostbröd heter dom
Låter väl lovande? Den limpan jag har inne nu är inte att leka med
det är både solrosfrön, russin, linfrön, grahamsmjöl och gud vet vad i.
Så ni får stå ut med en och en annan matbild i bloggen denna torsdag
Tänkte lägga upp bilderna från våran middag igår :)
Sedan har jag lite tvätt att hand om, ja ni läste rätt, jag tvättar!
Min vovve är med här i lägenheten och håller mig sällskap, så söt :)
Cyklade hem imorse och så gick vi hit så där har ni min motion också, hihi
Nej nu har vi inte tid att skriva mer, slänger upp bilder så hörs vi sen ♥




Kommentarer
Du heter? Malin

SV: Jag mår strålande, håller på att tvätta jag med :)

2009-10-08 @ 13:00:38
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Du heter? Malin

SV: Ja men det är ju sådant vardags som man gör ^^.

Men skönt är det när det blir rent.

Ja eller hur, skönt att han säger ifrån!

2009-10-08 @ 13:14:44
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0