Homemaid

Nu har hemmafrun i mig vaknat och hon är i fullgång
Bakar bröd gör jag dock inte, men jag kanske ändrar mig?
Är inte riktigt sugen och vi behöver inte direkt nått bröd ..
Annars så har jag både en tvätt och en diskmaskin igång
skall strax börja bråka med dammsugaren tänkte jag och damma
Micke är påväg hem men kommer inte förrän om en timme, illa
det betyder att jag typ kommer hinna städa klart allting, haha.
men jag får väl skylla mig själv när jag planerar in städdagar såhär
Är jag för snabb ligger det en härlig veckorevyn och väntar på mig ♥

Kommentarer
Du heter? ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

jadu det har jag ingen aning om..hiih visst är den söt :P

2009-10-15 @ 17:13:50
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Du heter? Malin

SV: eller hur inte jag heller, krävs 100% tålamod vilket jag inte har -_- haha

2009-10-15 @ 19:26:57
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0