Influensan, typ

Godmorgon. Hoppas ni har haft en härlig natt, det har inte jag.
Har vaknat kanske 5-6 gånger och då har allt varit jobbigt.
Men somna om har jag tillslut lyckats med ändå :)
Nu sitter jag i mammas säng och har på mtv i bakgrunden
det finns verkligen ingenting på tv den här tiden på dygnet.
Mamma är hemma en liten stund, hon och tjejerna skall på spa
det gör dom varje höst och vår tillsammans, nere i Varberg.
Så hon packar lite granna medans jag kollar på och Fliza sover :)
Nu skall vi få i oss lite frukost, förresten så har jag feber ..
Och mamma har hört nånstans att om man har influensan
kan man åka in direkt och få en spruta, men varför de lixom?
Vi är lite osäkra på den punkten, haha.
Verkar som att jag lyckas dra på mig influensan iaf, inte okej.
Men jag lever, med lite frukost i magen blir det bättre, so long♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0