Inte bra

Sitter nerbäddad i mammas säng med vovven bredvid mig :)
Har precis fått i mig lite frukost och mår skit. Faktiskt.
Halsen gör så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen
Jag har börjat hosta med och näsan är helt sjukt öm (haha)
Näsan är ju mest en kul grej, fast det gjorde helt sjukt ont.
Skall strax gå ut på morgon svängen med Fliza, skall bli skönt
Lite luft kanske ger lite liv i mig?
Skall göra saltlösning för att gurgla halsen med, det hjälper
är inte världsgott kanske men tro mig det funkar.
Skall ju kanske in till stan med Johanna idag, så får gaska upp mig lite.
Jag tänker bara på jobbet imorgon? Vet att jag har några kunder inbokat,
vill ju inte direkt vara hemma för att jag är sjuk, känns så onödigt.
Så efter att jobbat på salongen 9-18 lär jag vara ganska trött
och Mikael är väl ganska trött på mysfredagarna nu? Blä, vill vara frisk
Mycket lättare då! :)
Nu skall jag sluta klaga och släpa mig ut med vovven, hörs sen ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0