Kalla mig konstig

Inte världens bästa uppdatering idag heller? Illa Lina
Men jag har faktiskt andra saker för mig, jag sitter inte sysslolös
som tur är, annars hade jag gått i taket av tristess.
Jag har pysslat hela morgonen, kalla min konstig men julkort
det är vad jag har pysslat med. Börjat med några stycken, så snygga
Har fått en nytändning vad gäller inspiration och kreativitet nu, skönt.
Så tre helt nya designer på julkort har jag kommit fram till idag :)
Nu skall jag börja göra mig ordning lite granna, skall in till stan
Skall bla hjälpa Benjamin att hitta en jacka och kolla lite grejer själv.
Bla vill jag ha en ny almenacka? En snygg och ganska stor, tänker jag mig.
Funderar ni fortfarande över julkorten? Haha, mamma kallade mig konstig
hon ringde för en stund sen så jag var i fullfärd med att pyssla julkort
och lyssna på julmusik, ni läste rätt. Jag vet inte vad som flugit i mig
men idag längtar jag nått så fruktansvärt till julen, allt mys och god mat!
Kanske skall ta min julmust till lunchen nu innan vi drar till stan? Haha.
I eftermiddage/kväll har jag en himla rolig grej på G, en överraskning.
Som ni säkert förstår kan jag inte skriva om det nu eftersom M läser min blogg.
Men den kommer bli bättre än vad jag trodde från början, wiiho.
Nu får jag kila, snart kommer min skjuts! ♥

Kommentarer
Du heter? Lina

Men jag hade världens bästa dag :)

2009-10-15 @ 09:21:38
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0