så ser min dag ut

Har ju fullt upp med att vakta våran lilla sjukling här hemma
Sedan har jag en massa julkort och pyssel som skall göras.
Det är väl så min dag ser ut idag, är lite myspys väder ute också
så vi stannar inne hela dagen, vovven sover jag pysslar :)
Senare idag skall jag träffa min Mickepicke, skönt skall det bli
Vi skall äta supergod middag här hemma med mammsen å pappsen.
Imorgon skall vi på bio, men vet verkligen inte? Något förslag?
Annelie tyckte vi skulle se Upp, får jag med mig Mikael på den tro?
Vi får helt enkelt se
Tänkte lägga upp bilder senare idag, så håll utkik ♥

Kommentarer
Du heter? nellie

gud vad fräckt utseende du hade!

2009-10-20 @ 11:13:19
URL: http://pictureitall.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0