segsöndag

Åh ,segsöndag är det enda vi kan kalla den här dagen
det blev utgång igår med några kära vänner, Sandra, Rasmus och Micke
Det var en trevlig, lite seg men händelserik kväll kan man ju säga.
Är lite seg efter att ha sovit länge och väl så tänkte hoppa in i duschen :)
Fräscha till mig lite, skall till Sandra O och färga hennes hår, en make over
skall bli kul men jag måste erkänna att jag hellre gosat framför en film.
Men det var så längesen vi sågs nu så jag bara måste dit och träffa henne
Klart det skall bli kul, tolka de inte så haha. Hon kommer bli så snygg med!
Nu kör vi igång här, dusch, lite fix och sen drar vi.
Vi skall ju faktiskt fika med, det är ju himla gott :)
Är sjukt sugen på en varmchoklad, det var jag redan igår, med marsmallows på!
Ha en fin söndag ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0