Snart mer av mig

Hej babes :) Jag är hemma efter en heldag på salongen
gick kanon, vart fullbokad 9-18 och hade superkunder!
Härligt med kunder som kommer tillbaks, då blir man gladis :)
Sitter faktiskt helt mätt i soffan och kollar på idol.
Vi har helt enkelt en myskväll framför oss jag och min Micke.
Jag måste bars säga att jag gjorde Johanna så sjukt snygg idag
alltså hon är snygg annars också haha men håret sköter ju jag.
Gjorde henne lite mörkare med en röd ton i, me like :)
Klippte bort det slitna och plattade hennes långa fina hår, nice.
Sen måste jag säga en sak till, jag längtar så efter mitt bildprogram
Mikael skall fixa det på min dator så jag kan göra om min blogg.
En ny design väntar och med den kommer mycket annat nytt :)
Blir nästan en helt ny blogg kan man säga. Kul!
För visst vill ni se lite av mina jobb och intressen? Mitt nya projekt?
Om det går vägen så att säga, haha. Nu kräver idol min koncentration ♥

Kommentarer
Du heter? maddie

Ja det låter kul, att få se lite projekt!

Kanske skall slå till på ellos-skjortan da, det var ju nice price? ;)

sj är jag sjukskriven just nu så jag tränar och dansar en del :)

ha en bra helg!

2009-10-16 @ 22:37:24
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Du heter? ampelos

Ha en trevlig fredagskväll :)



Mvh AMPELOS - Where The Sun Goes Down

www.ampel.blogg.se

2009-10-17 @ 01:04:37
URL: http://ampel.blogg.se/
Du heter? Johanna

Mitt hår blev kanon! Sjukt snygg färg. :)

2009-10-18 @ 19:33:56
URL: http://johanna.mathilda.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0