Spännande design

Hejsan hoppsan, idag har jag jobbat hela dagen med julkort
Det är bättre kort än nånsin i år. Sjukt bra inspiration har jag fått
Massa nya och spännande designer på dom :D
Snart kommer det upp bilder för beställningarna börjar rulla in.
Har lite planer på ställen där dom kommer stå och finnas till beställning.
Kul! En annan sak som är kul är make-upkvällen som snart sätts igång
Blir hämtad av Annelie som nyss fått körkort, GRATTIS, du sporrar mig!
Skall läsa teori när jag kommer hem sen, har inte hunnit idag.
Just nu har jag förberett två goodiebags åt mina två söta gäster.
Jag är nog mer excited än vad dom är haha.
Nu måste jag börja fixa mig med kläder och göra klart mina goodiebags
Ha en trevlig kväll allihopa, puss och kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0