Det gick skit bra!

Godmorgon kan man tänkas säga men jag har varit uppe ett tag
som vanligt har jag varit en redig tjej såhär på morgonen
Pappa ringde strax efter 8 och efter det så klev jag faktiskt upp.
På med mina snyggsnygga träningskläder och gick en PW hem :)
Tog sedan en sväng med vovven i skogen, benen var som spaghetti ..
Sedan hem och käka lite frukost och nu sitter jag här.
Tänkte ha en liten seriedag idag och kolla på massa gossipgirl avsnitt.
Ni minns kanske att jag följde det slaviskt men tappade sen bort mig
Nu skall jag fånga upp det igen och fortsätta på säsong 2 där jag slutade.
För nu i oktober kommer säsong 3 på tv och det har jag tänkt kolla på!
Igår hade jag ju min första riktiga hudvårdsklass och det gick strålande!!
Det gick skit bra rent ut sagt! Det kunde verkligen inte blivit bättre.
Jag sålde bra med produkter och har tre nya klasser som jag skall boka upp :)
Jag måste bara ännu en gång skryta med vilken bra kille jag har.
Honom tänker jag hålla ännu hårdare i nu, Han följde med och hjälpte mig igår!
Stöttade mig massor och fanns där. Han hjälper mig så mycket, tack <3
Vilket pluttigulligt inlägg det blev helt plötsligt men ni gillar väl det?
Jag kan inte säga för många gånger hur grym min Mikael är. Thats it
Jag tänkte hoppa in i duschen nu och bli lite fräsch. Men först kolla min mail
Vad hände med mina kängor som jag beställde?

Kommentarer
Du heter? Mikael

Älskling <3:D är jag så bra?

Måste bara påpeka att jag hoppas det gick skitbra och inte skit (bra)! För det gick verkligen bra!

2009-09-07 @ 11:57:32
Du heter? Lina

Ja älskling du är SÅ bra! Om inte bättre :)

haha men sluta. det gick så in i helvete bra helt enkelt! :D

2009-09-07 @ 16:36:30
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0