Not my lucky day

Nej jag har inte dött, däremot har mitt internet varit dött tills nu.
Vi kan väl säga att detta inte riktigt är min dag.
Ni vill inte veta vilken morgon jag hade, usch jag som planerade bra
Jag gick upp strax efter 8 (kanske närmare halv9) och började fixa lite
plocka undan småsaker som vi inte vet vart vi ska ha dom.
Det gick ju ganska bra tills jag bestämmer mig för att cykla hem
och kommer på att mina nycklar till cykeln faktiskt ligger hemma ..
Okej, jag tänkte att jag kunde låna Mikaels cykel men han svarade inte
så jag stängde av alla mina motionstankar jag haft det senaste och gick
till bussen. När jag väl sitter där i kuren så svarar Mikael
Jag återupttar mina motionstankar och går tillbaka till lägenheten (i regnet)
Där skall det ligga en ensam lös nyckel, jag hittar en och går till förrådet
det är fel nyckel. Upp till lägenheten igen och då minns Micke hur den ser ut
så med rätt nyckel går jag ner till förrådet igen och visst, det funkade!
På cykeln som förövrigt inte har nån pakethållare och ingen luft märker jag
Oh god, det var den jobbigaste cykelturen nånsin.
Om inte detta vore nog så åt jag inte frukost i lägenheten utan väntade
eftersom jag skulle vara hemma strax efter 9. halv 11 åt jag frukost ..
Ja, jag bryr mig inte mer om det när jag väl fått mat i magen.
Sätter mig vid datorn och skall kolla upp ett och annat, då funkar inte internet
Nu funkar det äntligen, älsklingen fick ringa och hjälpa mig haha
Så nu skall jag äta lite mat sedan kolla det jag hinner på datorn, är ju teori sen.
När jag kokade mjölk på spisen nyss så kokade den över och jag hade mjölk överallt.
Min turdag? Tror inte det. Hörs sen ♥

Kommentarer
Du heter? patik

Nja, kanske inte din dag idag;) men imorn vänder det:D

2009-09-23 @ 15:13:05
URL: http://putteisback.blogg.se/
Du heter? idagabrielsson

Sv: Den har varit helt okej, sjdå? TACK! :D

2009-09-23 @ 16:01:09
URL: http://idagabriielsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0