Grym höst framför mig

Alltså skit i denna segsöndagen och besvikna Linor
jag har ju världens grymmaste höst framför mig ju!
Oktober kan bli den bästa månaden på länge, trust me on this one
Jag har några men kommer få massvis med klasser uppbokade
skall bli så kul att komma igång med det jobbet på riktigt!
Speciellt om jag får min (och andras) vilja igenom angående en kollega
Tänk att ni har en tjej som ni är lite nyfiken på, hon verkar vara en rolig prick
aningen lik dig själv, sådär halvknasig och cool lixom! (haha självgoda Lina)
Den här tjejen kan bli din kollega och powerpartner! I ett jobb som är ..
Vet inte hur jag skall beskriva det. Mest personutvecklande, faktiskt
i andra hand kommer nog pengarna och sist men inte minst produkterna!
Det roligaste och mest spännande jag gjort på länge!
Hur som helst, jag hoppas innerligt på att få denna grymma tjej med mig
Gud vad jag svävade ut på just det ämnet, ni får ursäkta mig där :)
Oktober= ta rediga tag i jobbet och ha massa roliga klasser,
ULLARED, Stockholm i slutet av oktober med min bästaste, bio med mamma,
kanske flytta in och bli sambo på heltid med min Mikael!
Jobba mer på salongen för kundkretsen bara växer, så kul men jag vill ha mer!
Flyttar jag in helt och hållet så börjar vi även fixa, måla och inreda lägenheten,
julkonsert i december, jag fyller år! Körkort nånstans där emellan kanske?
Oh my god, detta är inte ens allt. Det kommer bli bästbästbäst
Så jag tänker inte deppa mer, har väl inte direkt deppat men ni vet
skall inte klaga över att jag går hemma mycket för det vänder ju nu!
Vilket långt inlägg det blir, bäst att avsluta och pyssla med nått annat ett tag ♥

Kommentarer
Du heter? Johanna

haha Liiiina. :) Vad söt du är! <3

2009-09-27 @ 22:08:52
URL: http://johannamathilda.blogg.se/
Du heter? julia

Sv: oja :D <3 Gud vilken söt profilbild!

2009-09-27 @ 22:12:39
URL: http://juliawennstig.blogg.se/
Du heter? Anonym

Är det Alexandra du vill ha som kollega? Btw du skriver jätte bra!:)

2009-09-28 @ 01:15:32
Du heter? Lina

Tack! Vem är den anonyma coolingen? :) Ge mig namn :D

2009-09-28 @ 12:12:40
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0