efter jobbet

Var inte så trött när klockan ringde imorse trotts allt, bra :)
Jag har verkligen haft världens skönaste dag på jobbet idag.
Jobbade ju ensam som jag säkert sagt tusen gånger på bloggen
men det var verkligen behagligt, telefonen ringde knappt
ingen kund förutom mina kom in och jag jobbade på bra!
Fick sålt massa produkter med vilket är super och kanon på samma gång
Jag fick även bokat in en klass med en av kunderna jag hade idag
Kanon, det var ju inte alls svårt att fråga :)
Nu sitter jag och Benjamin bredvid varran här i soffan och nördar
vi har varsin dator framför oss och kollar på när Micke springer runt
vi skall alldeles strax sätta oss i bilen och åka till invigningen :)
Skall bli gott med lite kafémat och mys. Ha en bra kväll ♥

Kommentarer
Du heter? Carro

svar:hihi, det kommer vara hemligt i nån dag till(A)

2009-09-06 @ 12:56:15
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0