Inspelning idag

Herregud vad jag har varit redig nu på morgonen!
Det lönar sig faktiskt att gå upp i tid, tro det eller ej :)
Jag blev hur som helst växkt av Mikaels jävla grannar ..
Dom lägger typ nytt golv eller nånting så 7:50 började dom banka.
Jag bankade tillbaka men det hjälpte inte riktigt. Men jag vaknade iaf
Så jag cyklade hemåt och gick ut med vovven sedan åt jag frukost.
Min vanliga morgonrutin alltså. Helt okej!
Nu skall jag värma upp rösten och sedan träna lite granna på låtarna
Skall ju spela in idag, känner mig konstigt nog inte så pepp
Känner fortfarande att jag har en förkylning som ligger under ytan.
Men det blir säkert kanon allting ändå! Det tror jag absolut.
Jag har jobbat lite granna nu på morgonen med lite kontorsarbete, hihi
Mikael tycker alltid jag är lika töntig som kalla det så men det är ju sant!
Imorgon åker jag upp till Trollhättan för att lämna produkter och fika.
Det skall bli riktigt mysigt :) Så imorgon på dagen har jag också lite missions.
Det är kul att vara ledig men ändå ha saker att göra! I love it
Livet känns inte så tråkigt och enformigt då på nått vis :)
Det är ju kanonväder ut idag så jag tänkte ta det stora steget och cykla till sången.
Det är stor för mig! Har aldrig gjort det haha. Efter det cyklar jag väl till lägenheten
För att sedan cykla till körskolan kl 18 för att ha teorilektion.
Där får jag alltså dagens motion och sparar pengar, vilket är grymt!
Nu måste jag börja sjunga, ha en grym dag ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0