Lämnar staden Göteborg

Är det bara för mig blogg.se dampar? Kan ni se era kommentarer?
Jag börjar ärligt talat bli lite trött på det nu.
En annan sak som jag är riktigt trött på är Mikaels grannar ..
7:35 började dom banka sedan borra i väggen! Jag blev riktigt arg
Men jag hade varken lust eller ork att säga till.
Men slutar det inte snart så får jag väl göra nånting åt saken
Idag har jag ju lite ärenden för mig. Bara roliga sådana!
Om en stund skall jag ner och hämta paketet med alla härliga produkter
För att sedan åka hit hem igen och fixa mig lite att äta.
Sen skall jag fixa ordning med produkterna och bege mig till bussen.
15:12 går den (en liten påminnelse för mig själv) in till staden
Men sen, hörni, skall jag lämna staden Göteborg och ta tåget till Trollhättan
Där skall jag möta mina underbara, Madde och Hanna så skall dom få sina grejer
och så skall vi fika eller käka någonstans. Helt klart grymt! :)
Nu tänkte jag antingen läsa lite bloggar eller kolla ett Gossip girl avsnitt
Kanske så kan jag hinna båda :) Får bara inte vara en tidsoptimist idag, det går inte.
Så jag kan göra lite grejer nu på morgonen bara jag har koll på klockan!
Mina snygga kängor, var så nära att jag tog dom idag men det hade varit för varmt
så dom står faktiskt kvar i lägenheten. Dom skall ju faktiskt smörjas först
Men dom kommer, dom kommer, oroa er inte ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0