Lugn morgon

Mh, ganska lugn och skön morgon. Sitter med täcke runt mig i soffan
Kollar lite kläder på nätet och Mikael sover :)
Ganska bra sätt att starta dagen kände jag, lugn och fint lixom.
Är vrålhungrig så jag tog mig en macka nyss men det hjälpte inte
Jag får väl äta mer tänker ni då? Men jag ville ju äta med Micke
Nu när jag inte jobbar lördag som jag gjort annars. Men han sover
Och han skulle sova ett tag till, vilket kan bli till kanske 12?
Njae, innan dess har jag nog väckt honom. Jag vill ju till Lindex :D
Skall kolla vidare på lite kläder, sitta i min egna värld en stund
kanske göra mig en kopp te? Min mysmorgon blir bara bättre och bättre
Vi hörs sen gott folk, självklart skall jag läsa lite bloggar med! ♥

Kommentarer
Du heter? Johanna

Ja det borde du absolut göra!!

Lovis är våran nya kattunge. :)

2009-09-26 @ 15:16:16
URL: http://johannamathilda.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0