Lunchlyx i solen

Åh, härliga höstdag! Jag är helt kär i vädret, ändå är jag inne.
Kanske ska sätta sig i solen och läsa en stund?
Kanske skall vara så duktig att jag till och med läser teori?
Ojoj. Ibland går jag från klarhet till klarhet alltså, inte klokt :)
Jag hade en mysig lunch i solen iaf, provade ett recept på plättar
Det var kanongott! Det var bla creme fraiche och bakpulver i.
Så Mikael blir nog mitt andra offer som får smaka på dessa, hihi
Vi har faktiskt ett plättjärn i lägenheten, lyx va? Det är ju sååå gott.
Oh no, det är molnigt ute nu! Var det bara för att jag skulle läsa teori?
Typiskt. Det kanske inte är meningen att jag skall läsa?
Nej, oroa er inte, jag skall vara en duktig tjej och läsa nån gång idag. Okej?
Jag får faktiskt ta tag i det där körkortet lite granna nu. Göra alla lite stolta!
Om inte annat hade jag tänkt kolla ett avsnitt eller två på Gossip girl
Har fått en dvd-film av mina chef med massa färg och klipptekniker på, så grymt.
Den skall jag kolla på i lugn och ro och sedan köra stenhårt på jobbet tänkte jag :D
gud vad jag tänker mycket, tur att jag har bloggen så jag får ur mig det mesta.
Ha en fortsatt skön dag ♥

Kommentarer
Du heter? sofia

har ju sagt till dig att jag e ledig tisdagar och onsdagar :)

2009-09-29 @ 17:34:23
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Du heter? mamma

plättar ha det vardärför du inte ville äta fisk eller? teorin går bra va?

2009-09-29 @ 20:37:13

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0