Mardröm!

Haha jag drömde en sån hemsk dröm om min tattuering inatt.
Jag drömde att jag vaknade och skulle ta av plasten och tvätta rent
(detta skall jag inte göra förrän ikväll) Men i drömmen var det dags
så tog jag bort plasten och då var den helt utsmetad och typ borta.
Jag fick panik, börja lipa och började tvätta bort det geggiga som man ska
så var halva tattueringen borta, ni vet som om den inte satt sig i huden
God, det var en riktig tortyrdröm! Jag ville ju inte göra om den igen ..
Men lugna och fina, den sitter kvar! :) Och jag är varken ledsen eller i chock
Jag har jobbat lite granna nu på morgonen, suttit med lite mail och sånt där
himla vuxet om ni frågar mig hihi.
Så nu tänkte jag som vanligt nu för tiden sjunka ner i min brors säng och kolla GG.
Alltså Gossip girl. Det är ju en skäk från ovan.
annars idag är det teori på kvällen och efter det en god middag med min älskling
Är alltid så nyfiken på vad han lagar för nått smarrigt men han säger aldrig det ..
Äsch, nu tjötar jag bara. Skall sjunka in i Manhattans värld ett tag nu ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0