mycket men ändå ingenting

Sitter i soffan här hos Micke och läser lite bloggar
det är ju en av mina favorit aktiviteter på kvällen :)
Funderar på om jag skall göra mig en kopp te kanske?
Känns så mysigt nu när det blir mörkt ute på kvällen igen.
Körskolan gick fint eller teorin rättare sagt.
Men denna lektionen var den knepigaste av dom alla får jag säga.
En himla massa lagar och regler där ute i trafiken haha
men don't worry jag skall lära mig dom utantill, så ni kan vara säkra.
Imorgon vet jag inte riktigt, vill få gjort massa saker men får se
det är ju jobbigt, när det känns som att man har massa saker att göra
men man kan inte få ihop dom. Det får mig att tänka på min Sofia
hon är typ den grymmaste nånsin på att planera, som jag känner alltså.
Jag har utsett henne till min privata planeringslärare :)
Jag vet inte, förhoppningsvis åker jag till Sandras salong efter att hon slutat
hon behöver färga sitt hår eftersom färgen släppt lite granna, trist.
och lilla lina behöver ta itu med sin gigantiska utväxt.
Men känns som att det blir en sen kväll imorgon då och det har jag ingen lust med.
Är ju på min egna salong på fredag redan kl 8:45 och har en hund att gå med innan.
Får se helt enkelt :) Nu skall jag sminka av mig och sådär ♥

Kommentarer
Du heter? Jennylee

Just nu läser jag tyska, företagsekonomi A och kommer börja med matte B, psykologi B, rättskunskap och information och layot =)

2009-09-03 @ 13:01:19
URL: http://jennyspenny.blogg.se/
Du heter? Jennylee

Ja, men det blir om ett år då jag är klar med alla kurser :)

2009-09-03 @ 13:13:28
URL: http://jennyspenny.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0