Några timmar i studion!

Det sista jag vill just nu är att bli förkyld eller sjuk.
Så idag proppar jag i mig massa nyttiga grejer så det försvinner
Äckliga örter, vitlökstabletter och såklart te men en kopp te är gott :)

Jag fick mig en cykeltur imorse med och en promenix med vovven
sedan gjorde jag mig en god gröt till frukost haha.
Det är sorgligt, jag tänker inte ens på det längre utan när jag ska äta
så gör jag nästan gröt automatiskt. Det har blivit en så kallad vana
Men den här vanan är ju inte en dålig? Så varför sluta då.
Jag är en stolt grötnörd :)
Sången i tisdags gick bra, det har jag glömt säga kom jag på igårkväll
Har två låtar att jobba med nu och fick en tredje att lyssna på
med en ny tjej som jag aldrig hört innan, Demi Lovato, typiskt en Lina artist!
Skall se till att sjunga och spela in många av hennes låtar.
Inte denna men nästa tisdag hamnar jag i studion igen, skall bli så skönt!
Några timmar i inspelningsstudion ger en en sådan energikick så ni anar inte.
Skall bli kul! Tänker fortsätta lyssna på Demi lite granna och kanske dricka te ..
Känner mig verkligen inte 100% idag, vill inte vill inte vill inte bli sjukis!

Kommentarer
Du heter? Jennylee

Jag hoppas du slipper att åka på att bli sjuk, inte kul :o

Och gröt är bäst på morgonen :)

2009-09-03 @ 13:21:12
URL: http://jennyspenny.blogg.se/
Du heter? Jennylee

Åh, värsta kul det låter :) Är själv lite sugen på att jobba med kosmetik/hudvård m.m. sen när jag börjar jobba :)



Just nu har jag från Yves Rocher i en liiiten flaska och den jag funderar på att köpa är från Yves Rocher också :)

2009-09-03 @ 13:31:13
URL: http://jennyspenny.blogg.se/
Du heter? Jennylee

Ja okej, värsta spännande :)

2009-09-03 @ 14:55:42
URL: http://jennyspenny.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0