Nånstans mellan Sthlm och Grekland

Åh jag drömde så härliga drömmar inatt, godmorgon förresten
Drömmarna fick mig att drömma vidare när jag låg vaken och skulle upp
Jag låg och tänkte mig bort till ställen jag vill till och saker jag vill göra
Jag vill få pengar och börja fixa i lägenheten! Måla om och inreda
Vi vet ju nästan hur vi vill måla nu så det vill jag verkligen sätta igång med.
Sedan köpa lite tissel och tassel att styla med så det känns som vårat hem!
Jag vill till stockholm nu. jag drömde mig bort om hur resan skulle bli
I mina drömmar blev den himla trevlig, en mysig resa tillsammans med M <3
Efter att jag drömt mig bort till Stockholm drömde jag mig vidare utomlands
där var det också himla trevligt! Härligt väder, vi badade i havet och drack drinkar.
Åh förstår ni att jag hade en sån härlig morgon?
Nånstans emellan Stockholm och Grekland hamnade jag i klädaffärer
Dom snygga skinnhandskarna med dragkedja blev mina, armbandet, klänningen
jag gick bara där i affären så blev det mitt. Jag låg där och svävade iväg
tills jag bestämmde mig för att faktiskt kliva upp och märker att det spöregnar!
Det var precis som om någon stack en nål på min lilla drömbubbla och sa:
Välkommen till verkligheten Lina!
Nu var det väl lite extrema och ytliga grejer jag låg och drömde om men önska det får man!
Min verklighet är inte alls så illa faktiskt. Den är himla bra, faktiskt jävligt bra.
För på fredag får jag pengar (inte så mycket som till Sthlm,Grekland,shopping och lägenhet)
Men pengar får jag och vi skall ju snart börja med lägenheten.
Stockholm åker vi till i slutet av oktober så jag överlever. Grekland var nog bara en dröm ..
Skinnhandskarna and so on kan faktiskt bli mina om jag bara vill och det vill jag :)
Så det är inte så illa som man kan tro att leva i verkligheten ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0