Ögoninflammation?

Dags att ta fram cykeln och bege sig till salongen för att hämta verktyg.
Har ändrat tid med farmor och skall vara där kl 13, farfar ska oxå klippas
Sedan blr det fika. Jag hoppas på nånting riktigt smarrigt!
Det är en sak jag går och funderar över idag, ögoninflammation?
Jag vaknade nämligen imorse och hade massa skit i ögat "sömn" kallar vi de
Det hade torkat och var inte sådär överdrivet mycket. Men jag tvättade
och nu vet jag inte riktigt. Kan inte sätta fingret på om det är så eller ej
Jag får helt enkelt vänta ut tiden och se om det geggar sig igen ..
Jag vill inte ha det just nu bara, Vill väl inte ha det någon gång men inte nu
För imorgonkväll skall jag ju ha klass, kul att stå där och snacka om produkter
så har jag ögoninflammation? haha. På fredag har jag massa kunder på salongen
Äsch, det är egentligen inte hela världen. Det löser sig som Mikael alltid säger till mig.
Nej nu får jag ta och kila, klockan springer iväg!
Förresten, två av mina auktioner på tradera är klara nu, wiiho. Lite pengar i kassan
och mer plats i garderoben! Jag har lärt mig en läxa, jag skall övervaka mer nästa gång
Har fortfarande två stycken som ligger kvar! Men ha nu en bra dag, hörs sen ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0