Prinsessa

Gud, varför säger ni inget? Jag måste ju designa om bloggen nu.
Den ser ju på tok för tråkig ut, tycker ni inte det?
Frågan är bara hur jag skall göra denna gången .. Får klura på det
Gillar inte riktigt färgerna längre så dom kanske byts ut snart.
Sen kan det väl bytas ut en och en annan bild också och min header
den är väl inte i snyggaste laget direkt. Den är ju snart ett år gammal!
Det funkar inte riktigt.
Hej förresten! Godmorgon eller vad vi nu skall säga :)
Jag hade lite svårt att somna igår, måste erkänna att jag saknade sängen
alltså sängen i lägenheten! Men annars sov jag som en prinsessa
och imorse när jag vaknade så var min säng himla go den med.
Påtal om prinsessa så skall jag och mamma gå på bio snart och se prinsessa
Vet inte riktigt vad jag har för förväntningar mer än att jag vill se den.
Har ni sett den? Är den nått att ha?
En annan film som jag fick upp ögonen för är Allt för min syster
Läste Carros glossip och jag är på hennes sida. Kommer snyfta rejält när jag ser den.
Tycker om flickan Abigail Breslin, hon är ju så söt och otroligt duktig!
Tror ni jag får med mig Mikael på den filmen i höst?
Jag har mer bloggar att läsa, hörs sen ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0