vanliga "Lina funderingar"

Dagens powerwalk är avklarad, så skönt är det efteråt!
Skall verkligen hålla igång med detta nu, oftare om det går.
Vovven har fått sig en sväng hon också och jag har läst lite bloggar.
Jag är på toppenhumör så allt är i sin ordning.
Jag har några punkter/grejer jag bara måste ta upp och skriva lite om
och nej det är inget allvarligt utan bara vanliga "Lina funderignar"
Jag bara måsta säga att jag börjar längta ordentligt till Stockholm nu.
Det skall bli så himla roligt att få åka dit. Hela resan längtar jag till!
För er som inte hänger med ordentligt kommer här en snabb förklaring:
För ett tag sedan var inte livet riktigt på min sida och jag opererade bort
ett organ i min mage som var inflamerat och bar en dum sjukdom.
När jag kommer hem från sjukhuset efter det så står min älskade pojkvän där
(han var såklart med en stund på sjukhuset också) med en bukett i handen!
Han ger mig även då en resa till Stockholm för att jag aldrig varit där innan och
för att jag varit så duktig under tiden då jag var sjuk :)
Så det blir en mysig höstresa för våran del! Det skall bli så kul kul kul.
Sedan längtar jag och miljoner andra tjejer till den 28/5 år 2010
för guess what? SEX AND THE CITY 2 har premiär då. Inspelningarna har precis börjat.
Det är nästan värt att räkna ner till haha.
Sedan börjar det dra ihop sig för tattuering för min del! ÄNTLIGEN
Jag bara måste få tummen ur nu och bara få den gjord, det är inget snack nu längre
Jag har vetat i flera år vad jag vill ha, vart jag vill ha den och precis hur den skall se ut.
Så vad har jag väntat på egentligen?
Det är väl ungefär det som snurrar i mina tankar just nu ♥

Kommentarer
Du heter? Sandra

Vad roligt för dej och få åka till sthlm =)

Och vilken underbar pojkvän du har!



Kramar

2009-09-02 @ 14:17:06
URL: http://bitchens.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0