full av mat

Här sitter jag med magen full av mat :)
Och ingen plast sitter det över min tattoo heller!
Försökte ta en bra bild förut med Mickes kamera men njae ..
Jag tar en imorgon när det är dagsljus istället, orkar ni vänta?
Den känns bra men man känner ju att det är en stor skorpa över.
nog snackat om den, jag vet att jag gör några avundsjuka hihi
Min teorilektion nere på körskolan slutade tidigare idag, vilket var skönt
så jag cyklade direkt hem till lägenheten så lagade vi mat tillsammans
Okej, mikael gjorde allting medans jag kokade nudlar haha. Men ändå
vi spenderade hur som helst tid tillsammans i köket! :)
Maten blev god och nu sitter jag här medans micke duschar.
Orkar faktiskt inte göra det haha. Det är ju jobbigt ..
det finns fortfarande ingen hårfön här i lägenheten och det funkar inte då!
skall ta och läsa lite bloggar tänkte jag, ha en bra kväll ♥

Kommentarer
Du heter? Carro

svar:händer idag då:)?

2009-09-10 @ 12:48:37
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0