våld löser allt

Oh god, jag hade nyss ett utbrott på datorn och allt runt omkring.
Datorn gjorde inget fel men någon fick ju ta smällen
Ni minns säkert att jag beställde dom snygga kängorna?
Jag beställde dom den 28/8 alltså ett tag sedan och har inte fått dom än
Jag har troget gått ner till min brevlåda i hopp om ett brev men icke.
Så idag stod jag inte ut längre utan tog tag i saken med ilska!
Och det funkade. Med lite våld löser man allt, hihi
Det kom fram till posten imorse 04:06 så imorgon får jag säkert ett brev
att jag kan komma och hämta mina snygga kängor. Men imorgon jobbar jag!
9-18 och kan inte hämta ut det! surt som fan.
Måste kolla på ett gossip girl avsnitt nu bara för de ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0