Well done

Äntligen funkar internet! Hurra Hurra Hurra :D
Jag har varit mer än duktig nu idag under morgonen.
Jag sov hos Mikael och för en gång skull hade jag en bra morgon
Jag somnade om direkt efter att hans klocka ringde, så han gick upp
jag hörde att han gick in på toa men sen hörde jag aldrig att han kom ut
helt plötsligt pussar han mig på kinden och säger "hej då älskling"
då är han fullt påklädd (såklart) parfym och allting! Jag fattade noll
Helt yrvaken och korkad pussade jag tillbaka och somnade sen igen!
Det är helt otroligt. Jag brukar ju alltid vara piggelin när han åker till jobbet.
Hur som helst, på morgonkvisten cyklade jag till postens företagscenter
hämtade några produkter som var försenade från min förra beställning
sedan cyklade jag vidare till banken, redig som jag är och satte in pengar :)
Efter detta var det dags att cykla vidare till hemköp, köpa ett vaderat brev och posta.
Sedan hem och sätta sig vid datorn och göra en beställning, så funkar inte internet?
Här tänkte man vara redig och få allting gjort på morgonen/förmiddagen men ikke.
Så nu håller jag på att baka bröd till mamma,pappa och till lägenheten.
Så jag är fortfarande en duktig tjej. Får lägga min order snart då när allting funkar
Nu skall jag kolla hur långt jag egentligen cyklar när jag är ute och trampar runt.
Vi hörs säkert sen igen, puss på er ♥

Kommentarer
Du heter? Jossan

sv; åh va kul :D

2009-09-21 @ 14:19:19
URL: http://josselimini.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0