En vecka sedan

Över en vecka sedan nu, illa. Nånting som inte är så himla illa är att jag snart skall lägga mig i ett varmt bad, så gott skall det bli. Dock skall teoriboken göra mig sällskap men det blir nog mysigt ändå.
Bor hemma i huset från och med idag tills veckans slut. Känns bra, riktigt bra. Saknat att vara hemma lite :)
Det är jag och hunden som har huset för oss själva, dock kommer Mikael lite senare ikväll och sover med mig inatt. Enbart för att kunna ge mig en lycka till-puss imorgon! Så imorgon sover jag ensam och sedan får vi se. På fredag blir vi ett gäng kompisar här som skall grilla och bada tunna, blir jävligt najs. Bara att skriva orden grilla och tunna får mig att må bra. Det blir min grillpremiär så det kommer smaka hur gott som helst. Blir nog en bra helg.
Men min hjörna har inte tid att tänka på helgen än, det händer för mycket grejer i veckan som måste bli gjorda innan. Nu blir det badet med min ,förtillfället bästa vän, teoriboken! Ciao så länge

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0