Fräsch lägenhet

Jag är i full gång med städning här hemma i lägenheten. Har en ledig onsdag men mycket grejer att göra ändå, fast på ett skönt sätt. Imorse tog jag och invigde mina nya träningsskor på löparspåret här i skogen bredvid. Den där meningen lät jävligt bra men jag måste tyvärr erkänna att jag inte sprang (löpte) utan gick med mina kära stavar. Är nöjd med skorna och det är ju det viktigaste!
Frukosten smakade så mycket godare efter jag tränat, kan det verkligen vara så? Hur som helst, efter frukosten tog jag mig en lång dusch, den var efterlängtad. När jag väl var inne i badrummet började jag rensa i skåpet som nästan spyr ut grejer på en så fort man öppnar det. Det blev riktigt snyggt där inne och jag fick slängt en del onödiga saker. Well done där. Städrycket höll i sig och nu har jag precis dammat, dammsugit, rensat lite till, diskat en maskin och har fönstret fullt öppet! Fräsch lägenhet med andra ord :)
En svag känsla säger mig att jag är så här redig just för att jag inte orkar sätta mig med teorin men oroa dig inte mamma (jag vet att du läser och precis fick upp en tanke angående teorin) jag har full koll och är faktiskt riktigt dukti med den!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0