mot salongen!

Godmorgon sköna fredag, det är fan fredag redan och trotts att jag varit ledig nästan hela veckan har den bra svischat förbi. Gott med helg! Jag vaknade på ett underbart humör imorse och har bestämt mig för att behålla det hela dagen lång. Låter som en bra idé va? Vaknade innan klockan, såg vädret ute och blev helt glad. Klumpen i magen var/är som bortblåst denna morgon och det är underbart. Jag var till och med hunrgig när jag vaknade och kunde äta frukost för en gång skull, nice. Är helt färdig med allt och väntar nu på att klockan skall gå. Idag skall jag cykla till salongen, me like it. Skönt att vintern är borta nu. Skall inte babbla på för mycket, hoppas ni får en grym fredag, det tänker nämligen jag ha! :)

Kommentarer
Du heter? Anonym

Hej jag såg att du gillar Kenzas Balmain inspirerade skor. Ville bara tipsa om att de finns på tradera.

http://www.tradera.com/Party-Skor-Sandaletter-Sandalett-nitar-strass-ZARA-Balmain-auktion_340307_111181822

2010-04-20 @ 12:54:35

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0