Så är det när man jobbar

Jag har ju alltid varit kass på att uppdatera under fredag och lördag när jag jobbar. Denna helgen var just en sån helf. Jobbade till 18 i fredags och blev då hämtad på jobbet av Johanna. vi tog oss till maxi och handlade lite grejer till hennes mamma, hyrde film och åt sedan en god fredagsmiddag på Lillebygrillen. Kollade på filmen I hate valentines day och den var väl sådär. Han är ju så charmig men det lyfte inte direkt filmen. Det blev inte så sentför oss då eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter. Så på morgonen styrde jag min kos mot salongen och hade en grym dag som bara svischade förbi. Mamma kom efter jag hade slutat och så fick hon sig en ny färg och en klippning, lagom till våren. Härligt! Efter det tog vi en sväng med bilen, körkortet är ännu närmre nu så vi tog oss en lagom runda bara och det gick finfint. Var hemma vid halv 6 och var helt slut, trött som fan.
Jag laddade om med ett avsnitt Gossip girl i soffan och fick lite nya krafter. Vi mötte Johanna och Benjamin och käkade på Kina restaurangen här nere på torget, det var nämligen Johanna big day igår och hon fyllde hela 21 år! Stor tös nu :) Hur som helst visste hon inte hur eller var eller när hon ville bli firad men en middag fick vi iaf till. Sprang även till blomster affären under dagen då min ena kund satt med färg i huvudet och köpte en cool, fin gul ros till henne så hon lbevlite uppvaktad iaf trotts att hon inte önskar sig någonting.
Jag tänkte försvinna in i Gossip girls värld en sväng, vi hörs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0