Beställde nyss en jacka

God dag bloggen :)
Sitter hemma på mammas och pappas dator men skall snart köra här ifrån igen. Då är det dags för mig att åka och handla på maxi och göra ett ärende på banken. Redigt värre!
Inköpslistan är redan färdig, har planerat 3 middagar till denna veckan. Tänkte bläddra i mammas tidning och hitta ett fjärde recept. Tycker det är kul med matlagning och så igen. Jag har nog bara varit lite semesterlat.
Beställde precis en jacka ifrån Ellos också. Är inte säker på om jag ska ha den än, tänkte prova den och isåfall skicka tillbaka den. Men alla som känner mig vet ju hur det kommer gå med den saken, att skicka tillbaka en jacka haha. Lägger upp en bild på den, valde en svart för det passar till allt och det var längesen min vinterjacka var just svart.
Hej så länge


Kommentarer
Du heter? sabina

den såg fin ut =)

2010-08-30 @ 16:14:29
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0