Jag dödade känslan

Jag kände mig ganska redig, men jag dödade den känslan genom att trycka i mig resterna av mitt godis från igår. Jag var nämligen ute på en långpromenad imorse, det var verkligen hur skönt som helst.
Gick väl i ca 40 minuter med musik i öronen. Kände riktigt duktig efteråt men, som sagt, den känslan har dämpats med godis haha.
Efter promenixen tog jag mig en dusch och åkte sedan iväg för att hämta mamma. Jag lekte hennes privata chaufför idag förstår ni. Hon fick lite för mycket vin i sig igår så hon var inte den kaxigaste mamman på jorden idag, haha.
Idag äre party som gäller och jag är heltaggad för jag vet precis vad jag skall ha på mig. Den nya klänningen från MQ såklart! Tänkte måla naglarna med mitt nya nagellack (mörkgrå) och sedan fixa en bra sminkning, så är jag redo att sätta klackarna i taket. Dock vet jag inte vilka skor jag ska ha .. Det problemet måste lösas :)
Jag tänkte ta kort på allting jag köpte igår, slänger in dom om en stund. Hörs då
Och Annelie, det kommer komma bilder på håret, jag loooovar!

Kommentarer
Du heter? Anonym

Bra :) Försöker komma på hur jag vill färga o klippa mitt hår så jag kan boka tid hos dig :)

2010-08-28 @ 15:17:48

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0