den som lever får se

Idag har jag varit så trött hela dagen, gått runt och gäspat som en galning på jobbet. Det tog nog ganska hårt på mig att jobba en 6dagars vecka trotts allt. Även om det var en ganska lugn helg så hade jag grejer för mig varje dag och det tog tydligen på mina krafter. Ikväll skall jag krypa ner under täcket med en bra bok och bara mysa medans Mikael sover. Han skall nämligen upp sjukt tidigt imorgon så ikväll blir det sängdags i tid. Så jag tänkte passa på att antingen läsa lite i boken eller i en av mina tidningar. Men i de bästa av världar skulle jag ha bläddrat i teoriboken, kanske kanske kanske orkar jag ta mig i kragen och läsa lite inför lektionen på torsdag.
Annars är det jobb uppbokat till och med onsdag för mig denna veckan. Alltså måndag,tisdag onsdag har jag redan fått tider på. Men man vet aldrig om jag behövs på torsdag kanske till och med fredag.. Den som lever får se! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0