han blev impad av mig

Bloggsuget har dött lite, gör det de för er ibland också? Jag har helt enkelt annat för mig och tankarna kretsar i andra banor. Jag jobbar ju tex på dagarna nu, jämfört med innan och tränar på kvällarna. Det är så det skulle sett ut för längesen egentligen. Men bättre sent än aldrig och jag stormtrivs! :)
Jobbade idag också, så denna veckan har varit en 6dagars vecka och nu är jag riktigt trött. Men det gör lixom ingenting, det är en skön trötthet som befinner sig i min kropp. Är inte så konstigt att jag är trött med tanke på att vi precis åt lite sen lunch, man brukar ju bli seg efter maten. Ikväll blir det antagligen Tjörn! Och jag är galet sugen på godis, det är väl ungefär så det ser ut här hos oss just nu. Förresten så har jag övningskört en sväng idag och det gick super! Det var första gången Mikael åkte med då jag körde och jäklar vad han blev impad, sa han. Jag var helt enkelt bättre än vad han trodde, mohaha. Så, jag är på ganska bra humör och känner mig sådär lagom stöddig.
Härlig känsla faktiskt och jag tykcer om att jag är på så bra humör :)

Kommentarer
Du heter? LISA

Hur leker livet?:)

2010-02-13 @ 16:41:41
URL: http://[email protected]

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0