Klev upp innan klockan ens ringt

Godmorgon godingar :) Jag sitter i soffan och är helt klar. Det är ganska otroligt med tanke på att man inte har tid till nånting annat på morgonen men jag är redan klar och fördriver nu tiden lite tills jag skall gå till bussen. Jag vaknade nämligen vid sju och kunde inte somna om.. Klockan skulle ringa 7:40 så jag kan dra mig till 7:50 ungefär men när klockan var några minuter innan halv så klev jag upp. Ville helt enkelt inte ligga kvar mer!
Så jag åt frukost i lugn och ro för en gång skull och nu är jag redan färdig för att gå. Härligt.
Jobbar på salongen idag, hoppas ni får en lika bra dag som jag ska ha!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0