Min typ av film, helt enkelt

Ännu en mysdag här nere i Småland. Jag trivs här och trotts att vi inte gjort nått speciellt så går dagarna så himla fort. Moster kommer snart hem från jobbet och då börjar det vankas mat.
Håller på att bli hungrig, igen..

Hur som helst så har vi fått gjort en del grejer idag, trotts allt. Vi tog oss en liten promenix och jag var bara tvungen att hoppa ut på en äng för att kolla hur djup snön egentligen är. Det slutade med att jag hade snö upp till låren, så visst har det kommit en del snö? Galet jobbigt att gå i så vi skuttade ut på vägen igen. Fick nämligen en liten kusin efter mig. Efter det hoppade jag in i duschen, det var så härligt efter att ha varit ute i kylan. Jag bjöd min lillkusin på en ansiktsmask som skulle vara återfuktande och uppfriskande för huden. Kändes bra att kleta in våra face med sånt såhär i vintern. Vi satte oss för att käka lite lunch och kollade sedan på en film, som visade sig vara riktigt bra.
Another cinderella story. Jag och Malvina tänkte att vi skulle få stå ut hela filmen eftersom vi antog att den skulle vara aningen töntig. Men vi satt som fastklistrade alla tre och den var faktiskt riktigt bra!
jag är verkligen svag för sånna där dans,musik kärleksfilmer. Det är nog lite min grej :D
Fame föll jag som en fura för, denna var ju faktiskt bra och Raice your voice skall vi inte snacka om.
Det är nog min typ av film helt enkelt, så nu vet du det Mikael. Ifall du vill överraska mig med en mysig filmkväll nån gång, haha. Känn ingen press ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0