Minitraktor

Oj, ännu en helg har gått då ni fått klara er utan mina tankar, ideér och påhitt. Kanske har det varit skönt? Att jag inte bloggar på helgen ser jag som ett ganska gott tecken. Det visar ju att jag faktiskt tar vara på tiden och har roliga grejer för mig. Visst? Idag har varit en helt bra söndag. Vi kom hem för en liten stund sedan från en galet god och mysig söndagsmiddag på Mjörn. Smaskigt. Men konstigt nog så är jag hungrig nu igen? Får inte ihop det.
Vi träffade hur som helst, håll i er nu, Mikaels halvbrors nyfödda barn. Hur söt som helst, lilla Lukas.
Givetvis var hans mamma, Matz och andra halvbrorsa Jonas med också :)
Innan vi åkte dit upp var vi hemma hos mig, jag hjälpte mamma att sätta lite färg i håret och jag "övningskörde".
Kan vi ju kanske kalla det, haha, jag körde våran minitraktor! Pappa hade nämligen fått världens idé, så jag och minitraktorn blev bästa vänner då vi backade runt koner, fickparkerade och backade slalom. Gick hur bra som helst och jag fattade galoppen efter två sekunder. Kanon! Nu är jag en mästare på att backa och det kommer gå grymt då jag backar med bilen nästan gång.
Blev nämligen så frustrerad sist vi körde då vi för första gången tränade på att backparkera och jag inte riktigt fick det som jag ville. Det funkade och jag förstod men enligt mig skall allting funka perfekt första gången.
Så just därför kom pappa på denna idén, vilket hjälpte mig jätte mycket och var himla kul.
Nu är det dock dags att krypa till kojs, mysa lite och sedan så smått somna. Hoppas på massa jobb i veckan!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0