Officiella klippdagen?

Det blev ingen restaurang igår, om inte San remo pizzeria räknas som en sådan haha. Hur som helst har dom riktigt goda sallader där, skall våga prova nått annat än deras kyckligsallad nästa gång, har jag bestämt.
Godmorgon känns för sent att säga med tanke på att vi varit vakna ett bra tag nu. Efter lite morgonmys i sängen så åt vi en stoooooor frukost. Jag dukade upp allt jag hittade i princip, gott!
Idag har jag mycket grejer som står på schemat  eller rättare sagt några klippningar som skall bli gjorda. Mamma, pappa och min bror skall bli klippt. Emanuel frågade igår om jag hade tid för att klippa honom och imorse får vi ett sms av Mikaels pappas sambo som frågar ifall jag idag kan klippa hennes pappa. Är det officiellaklippdagen idag eller? Har jag missat nånting? Hur som helst så är vi bjudna på en söndagsmiddag hemma hos mamma och pappa sedan, det ser jag fram emot. Har ingen aning om vad vi ska få men det är skäert gott som vanligt.
Innan dess tänkte vi bege oss in till Backaplan eller stan och handla ett å annat. Först och främst till Mikael.
Ja, ni läste rätt! Mikael är det som behöver handla lite kläder, inte Lina :)
Men frågan är om vi kommer iväg, han har nämligen hamnat i ett sånt där städryck som man får ibland, ni vet. Han har precis skurat golvet i hallen. Jag vet inte vad som är bäst egentligen. Vara tyst och låta honom städa klart, han är ju ändå så redig. Eller säga till så att vi kommer iväg till affärerna? Haha.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0