body pump

Mmh, sitter i soffan med en kopp te och en bulle :)
Pratar med min söta kusin nere i Småland som jag saknar.
Fick ett sånt där "Malvinasug" nu, haha. Sånna kan man få ibland.
Så vi smider lite planer, galet grymma blir dom också.
Min Johanna kommer hem på söndag, jag längtar efter måndag ..
Då skall vi ha en heldag, bortsett från hennes tandläkarbesök kl 14.
Skall bli både mysigt, kul och välbehövligt!
Snart är det dags för bodypump, skall bli riktigt skönt, me like it.
Vi hann inte riktigt med det igårkväll så vi tar det ikväll istället :)

Kommentarer
Du heter? Anonym

Härligt med lite BP så att säga! Jag och Benjamin var också väldigt duktiga på gymmet idag :)

So long m8!

2010-01-12 @ 19:57:52
Du heter? LISA

Jag har nog fått en liten förälskelse i den här mannen alltså ;) Grymt snygg! Eller vad tycker du?



Jag kan säga såhär- jag har börjar räkna ner till skolans slut och studentdagen kommer nog att vara den absolut bästa dagen i mitt liv. Jag ska gå upp på taket och ställa mig och spotta och skrika. Ja, ungefär så känns det med skolan ;)

2010-01-12 @ 20:30:11
URL: http://liisamax.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0