Bra dag framför mig

Lite frukost i magen gjorde susen hos mig :) Klumpen var där.
Den där klumpen som så gärna vill infinna sig i min mage varje morgon.
Nästan varje morgon, jag hatar den och har skrivit om den innan.
Så vi skiter i klumpen, jag har ändå bestämt att inte bry mig om den mer.
Annars har det varit en riktigt bra morgon hittills och jag hoppas dagen
fortsätter i samma spår. Har en ganska fullspäckad dag framför mig :)
Skall strax fixa ordning mig lite för att sedan fylla på mitt busskort
och ta bussen hem till vovven. Hon vill ha en lunchpromenad!
Efter det måste jag ringa till arbetsförmedlingen .. Dom är sämst ..
Sedan skall jag ner till körskolan och läsa en timme för att sedan köra.
Jag skall backa idag. Runt hörn, på parkeringar, så wish me luck!
Efter körningen skall jag hem till min kära farmor och farfar,
det är dags för en klippning av farfar. Nånstans emellan här skall jag äta.
Men jag vet inte när eller hur.. Har mat kvar sen i lördags men då måste jag hit.
Och det kan bli lite tight eftersom jag planerat allting efter varandra.
Jag löser nog det på något vis :) Låter som en bra dag va?

Kommentarer
Du heter? Jennie

sv: kopp te är med gott, men prova att hälla i lite oboy i kaffet. det smakar som caffe latte :) supergott!!

kram

2010-01-25 @ 11:12:37
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Du heter? Johanna

Men hjärtat då, varför är de så? :(

2010-01-25 @ 16:56:49

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0