bra och mindre bra

Jag har övningskört en lång sväng med pappa idag, det gick bra och mindre bra. Eller alltså mindre bra låter så negativt men vi tränade på svåra grejer som jag behöver träna mer på. Så enligt mig gick det mindre bra vissa gånger. Skall man se det med andra ögon så gick det fint.
Vi tog oss bla en sväng till Biltema jag och pappsen, shoppade loss där inne haha.
Förövrigt denna söndagen så har jag gjort klart ett halsband som mammas jobbarkompis beställt av mig, det blev finfint. Sedan, då jag ändå var inne i det hela gjorde jag ett nytt armband till mig själv. Varför inte lixom?
Snart är det dags för middag, Mikael skall bara komma hit först. Vi äter god wok med mamma och pappa idag förstår ni. Kanske blir det ett dopp i tunnan ikväll innan vi åker hem till lägenheten :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0