effektiv dag må ni tro

Jag är hemma igen efter dagens äventyr och uppgifter.
Har varit en galet effektiv dag idag skall ni veta, hunnit med en del.
Jag tog mig tydligen friheten att ha sovmorgon imorse, märkte jag
när jag kollade på klockan strax innan halv 10.
Då flög jag nästan ur sängen. Det är inte okej att sova så länge!
Efter det var det ju dags för frukost och av någon konstig anledning
kände jag mig helt toppen och började skriva mitt personliga brev.
det blev riktigt bra och med några finjusteringar så är det grymt.
Har ju tänkt att söka lite jobb nu i dagarna, bara roliga grejer :)
Men mer om det får ni veta då det är aktuellt.
Hur som helst, mamma hämtade mig utanför här vid 11:30,
jag skulle följa med henne på ärende och övningsköra samtidigt.
Även det gick helt toppen, det är ju så kul att köra bil.
Det blev en lunch hemma och en fruktsallad till efterrätt, smarrigt.
Jag har som uppdrag att städa huset varannan torsdag,
ett extra jobb mamma har gett mig haha. Det funkar fint
och idag var det den torsdagen. Så jag städade för fulla muggar.
Sedan övningskörde jag mig själv hem, hit till lägenheten :)
Här sitter jag nu och väntar på min Micke, vi ska träna.

Kommentarer
Du heter? Neha

Allt är bra med mig, hur är det själv?=)

2010-01-14 @ 19:36:15
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Du heter? Neha

Härligt:D

Gör du du för skoj då?=)

2010-01-14 @ 20:29:56
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0